söndag 20 december 2009

En myshelg i Båstad

Ja den här helgen har jag tillbringat med min lilla älskling i Båstad mys=) Igår lördag så åkte jag och sötnosen min till lilla Ullared och handlade en massa bra och ha saker å ja kvittot det blev långt väldigt långt=) Söndag vilodagen nummer ett eller? Ja vi sov iaf länge eller ja låg och myste i sängen kanske man ska säga=) Sen var det time för att ta emot lite hästköpare som nu är ute och provrider hästarna=)

Till alla er som har hört att man inte ska äta gul snö kan jag säga raka motsattsen! Ät gul snö det kan va öl!

2 kommentarer:

M sa...

Hejsan.

Ha ha ha, gul snö kan vara öl..önsketänkande eller???

Heldag på Ullared ja då är det nog lätt att förköpa sig kan jag tänka mig.

Ha det gött

Kram/M

elin sa...

Du älskar verkligen din tjej=) Ni är bara för söta=)